2011. február 20., vasárnap

Démonok II.

A lustaság: számomra valamit elkezdeni nem nehéz, befejezni, végigcsinálni annál inkább. Az életem, az elmúlt pár évem tele van elkezdett, de soha be nem fejezett dolgokkal. Hogy mit kellene tenni hamar megtudom, az első lépést gyakran megteszem, azután vége. A lelkesedés elfogy, a kedv elmúlik én pedig új dologba fogok. A félbehagyottak pedig egyre többen vannak, tornyosulnak körülöttem. Tenni kell. Mint minden démonomat, ezt is le fogom győzni, eddig ezzel birkóztam a legtöbbet, sokszor el is buktam. De nem ma. Meg kell jegyeznem mi volt bennem, amikor nem adtam fel. El kell tennem, hogy amikor újra oda kerülök, elő tudjam venni, erőt adjon végigcsinálni. Ma végigcsináltam mindent, amit pedig tegnap félbehagytam, azt is befejeztem. Ez a mai vigaszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése